Aktualności

Virako aktywizuje Łódź

Firma Virako rozpoczyna akcję wizerunkowo-informacyjną pod hasłem „Łódź optymalnym rozwiązaniem dla biznesu”. Kampania w prasie i mediach elektronicznych ruszyła z początkiem marca.

Łódź na gospodarczej mapie to bardzo ważny ośrodek Business Process Offshoring (BPO) tj. zaplecza biznesowego w postaci usług księgowych, rozliczeń biznesowych oraz zarządzania informatyką. Hasłem kampanii - „Łódź optymalnym rozwiązaniem dla biznesu” łódzki developer pragnie zachęcać inwestorów do obierania miasta na swoje siedziby, a także przenoszenia części procesów biznesowych z Warszawy. Pozwoli im to ograniczyć koszty działalności jednocześnie pozostając w strategicznej, centralnej lokalizacji (Łódź jest bardzo dobrze skomunikowana z resztą kraju: leży na skrzyżowaniu autostrad, w bliskiej odległości od Warszawy, ponadto w mieście znajduje się międzynarodowy port lotniczy).

Kampania prowadzona przez Virako jasno odzwierciedla strategię Łodzi na lata 2007-2015, mającą na celu zwiększenie potencjału rozwojowego zarówno miasta jak i całego regionu. Głównym założeniem planu jest zwiększenie konkurencyjności miasta, jako ważnego ośrodka dla branż takich jak logistyka, AGD, IT czy BPO. W dobie kryzysu gospodarczego szczególnie optymistyczny wydźwięk mają informacje o zwiększeniu produkcji w łódzkiej fabryce Dell’a czy decyzja o otwarciu przez Fujitsu Services centrum usług w Łodzi.

Jedną z najważniejszych barier, z którą musiały zmagać się firmy chcące przenieść część swoich zasobów do Łodzi, był brak powierzchni biurowej spełniającej ich oczekiwania. Forum 76 – inwestycja realizowana przez Virako – jest odpowiedzią na tę potrzebę. W nowoczesnym biurowcu oferującym 12 000 metrów kwadratowych powierzchni klasy A i położonym w ścisłym centrum miasta swoje siedziby będą miały m.in. Deloitte i Bank Millenium. Zakończenie budowy obiektu planowane jest na maj br.

Łódź optymalnym  rozwiązanie dla biznesu.

« wstecz